Header Row

[娛樂] 側田喪喊宣佈去北京:原諒我

側田喪喊宣佈去北京:原諒我( 2010-12-29 )


[轉載/Youtube] 難頂負面新聞不絕 側田敗走北京變喊包
聲稱將移居北京兼於當地發展的側田,昨日舉行下月演唱會記者會,之前他被指涉及日本女藝人木村乃的多角關係,形象再度受挫,側田聲言受影響,加上想和韓籍女友拉埋天窗,故才毅然決定轉戰內地,其間更一度流下男兒淚。

側田昨日於黃埔某酒店為下月舉行的《Justin ReLo》演唱會舉行記者會,唱片公司正式宣佈演唱會過後,側田將到北京定居兼發展。談到今次決定,側田未正式講感受已經喊得淚流滿面,台下的fans及同事也相繼落淚。

擬娶韓籍女友
談到移居北京的原因,側田聲稱跟近年對於他的報道有關,其實側田一直傳出不少負面新聞,經常被拍到夜蒲媾女,又被發現醉酒和曹格大打出手,近日則捲入日本女藝人木村乃的多角關係中等等,形象日差。
側田表示早前接受傳媒訪問表示會返北京發展,他說:「我講嘅都係no meaning,因為怕自己去到北京會太傷心,所以先咁講,希望大家原諒。」問到側田是否因覺得自己在香港的形象太差才到外地發展?他強調並非對香港傳媒有偏見,他說:「我諗自己係同大家有多少誤會,不過離開有20%係因為嗰個傳媒,40%係為音樂,40%係為我愛人!」側田表示有意移居北京後和韓籍女友結婚。

急急否認封咪
之前側田曾表示在香港的收入很少,對此他說:「呢個係真嘅,我主要收入係馬拉、美加同廣東省,我講完雖然好多人鬧我,不過都好多藝人都喺微博多謝我,因為我講咗佢哋唔敢講嘅嘢。」問到是否下月演唱會後會封咪?側田即緊張澄清:「咁又唔好咁絕,只係暫別香港樂壇,香港嘅工作我都會繼續做。」他更多次強調每年也會回香港數次,似是為自己鋪後路。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...