Header Row

[娛樂] 楊千嬅丁子高晒禮物:好感慨



[轉載/Youtube] 千嬅和丁子高去年在美國註冊,今個月兩場婚禮合共宴請近千人。兩人日前Boxing day在家拆新婚禮物,花了4小時盤點,共有100支酒、60隻杯等朋友共享,並細閱百多張賀卡逐一感受各界祝福,兩人更收到兩條特製「愛」字牛仔褲,明白到愛情要互相配合和遷就。

楊千嬅和丁子高的連場婚禮完成,兩人日前Boxing day在家中拆結婚禮物,盤點一大堆結婚賀禮和聖誕禮物。丁子高昨日在電話中說:「因為嗰日比較清閒,我哋兩個坐喺廳中間,慢慢拆,整咗4個鐘頭,好誇張,一定要清,因為我個廳已經爆晒,要清番條路出嚟。」

邊睇卡邊笑
千嬅之前透露收了70多個相架,盤點後更有空氣清新機、各式餐具,更有超過100支紅酒香檳、60隻酒杯和大量盛酒器等,丁子高說:「可能老婆鍾意飲香檳嘅形象太深入民心,朋友又知我鍾意飲紅酒,我哋屋企成日都有好多friends嚟玩,可以呼籲大家唔使帶酒同杯嚟。」
據知單單賀卡已超過100張,丁子高影完相後,將賀卡和相架全部入箱,收起珍藏,他說:「啲婚紗相暫時未揀到要曬邊啲,所以先收起相架。賀卡真係每個人都有好多祝福,我同老婆一路睇一路笑,佢冇喊,有啲都好感慨,好似嗰啲苦盡甘來咁。最多嘅金句就係『開枝散葉,三年抱兩』。」

綴水晶裝飾
兩人又收到兩條特別的「愛」字夫婦牛仔褲,來自法國品牌Chevignon總設計師設計的禮物,特製的牛仔褲用上Swarovski Elements水晶做裝飾,千嬅和老公忍不住着上身影相,千嬅說:「褲管上呢個二分一嘅『愛』字,一定要兩個人企埋一齊先可以拼湊成一個完整『愛』字。我着咁高嘅鞋,目的就係要夾番老公個高度,哈哈。」
千嬅之後補充說:「就好似愛情一樣,要雙方配合,互相遷就。」丁子高透露因為辦婚禮停工一個月,現時最急要返工及準備明年的新計劃。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...