Header Row

[ MV ] 林敏驄 我是否你唯一的粉腸 MV



[轉載/Youtube] October 18, 2010

林敏驄 feat.農夫[我是否你唯一的粉腸]MV

曲詞:林敏驄/恆仔@Tonik

如果有叉燒腸 如果有蝦乾腸 如果一檯係食送 你會揀邊樣
你有幾多香腸 我不敢想像 埋單我會打賞 難高尚

笑住唱 但係你睇睇我個樣 扮沉默 橫掂最終都係傷 搏會l囉獎

我是否你唯一的粉腸 求其話我係 世俗點睇我當平常
我是否你唯一的粉腸 份人係咁笨 任你點將我傷 
我無非不想太疆 勝了一仗 負了修養


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...