Header Row

[娛樂] 壽星 A.Lin 拋胸贈慶

壽星 A.Lin 拋胸贈慶(2010-12-03)


[轉載/Youtube] A.Lin專捉男友偷食 裴殷(A.Lin)、妄攝女和五人男子組合Charcoal前晚到尖沙嘴出席酒吧活動,A.Lin一身惹火低胸裝亮相。前晚是A.Lin的22歲生日,她謂不介意在工作中度過:「今日有五個男仔同我做嘢,就當拍拖,我都買咗5位數字嘅鑽石獎勵自己,新一年希望冇艷遇,專心做嘢,等我儲錢買車。」
有指好姊妹盧頌之(DaDa)掛住拍拖想退出娛圈,A.Lin說:「如果係,我一定傷心過公司,佢冇同我講,有邊個年輕人唔拍拖?不過女仔要自己照顧自己,我都賴過嘢,朋友話我似緝毒犬,如果男仔偷食一定斷正。」不知此言與其舊愛曾國祥被指腳踏幾船有否關係呢?


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...