Header Row

[時事] 任亮憲 Facebook Admin係A小姐!

蘋果日報 - 2010-12-31 - 任亮憲 fans揚言入侵 fb A小姐求警保護證據

[轉載/Youtube] December 30, 2010

【蘋果日報報訊】「維園阿哥」任亮憲涉嫌強姦非禮案的女事主 A,昨日在部份任亮憲支持者揚言會入侵一個她管理的任亮憲 facebook專頁後,向一直跟進案件的沙田重案組求助,擔心有關證物隨時消失。根­據 A的說法,她被侵犯當日,正是因任說要到其家中觀看有關專頁。警方發言人表示,沙田重­案組探員正跟進了解事件。 A昨日又點名力斥,社民連創黨主席黃毓民指事件是「中共設下的陷阱」說法無稽,「未審­先判,原來佢(黃毓民)係表表者」。記者︰林俊謙

昨日 A向本報表示,對有支持任亮憲的網民,近日在討論區揚言會入侵其管理的任亮憲 facebook專頁感到擔心,「因為當初係佢(任亮憲)搵我建立呢個專頁,之後先至­會上嚟我屋企,至會發生今次呢件事」。 A昨已向一直跟進案件的沙田重案組警員反映,但她引述警方回應,指警方對此「可以做嘅­唔多」。

痛斥黃毓民未審先判

A一直只將專頁資料保留至本月 12日,其後新增的網民留言一概刪除,這做法卻激起部份支持任亮憲的網民不滿,部份人­揚言要向 facebook投訴,又留言大罵 A。

對於任的支持者的反應, A說:「我保留佢(任亮憲 facebook專頁),唔係因為我仲留戀,而係因為呢個係一個重要證據,佢哋有冇諗­過喺嗰度留啲咁下流、咁卑劣嘅留言,係傷害緊一個受害者?」

A說,對於不少任亮憲支持者以陰謀論討論此案件感到憤怒,「成件事係有人行差踏錯、有­人挑戰法治,有人對女性不公義,佢哋就覺得係一個政治陰謀,我覺得真係黐線」。

其間, A更點名批評社民連的創黨主席黃毓民,「黃毓民仲要講啲咁無稽嘅嘢,未審先判,原來佢­係表表者」。

質疑任做法精神迫害

A透露,事發後她已被迫辭去工作,近日更要到診所檢查是否因被任侵犯而感染性病,現正­等候檢驗的結果。

對於事後多次主動回應事件, A坦言是由於任早前接受周刊訪問時,已半公開了她的身份,「佢令個個都知、個個都起我­底,致令我要為自己辯護,唔係我想高調,係我俾人踩到埋身,無理由坐以待斃」。

A又質疑任將其身份半公開的做法,是有其他目的,「佢將我身份半公開,係咪想搞到我精­神崩潰唔出庭?好多人都有咁嘅言論,起我底、各樣嘢,係想令我驚咗,我覺得呢啲做法好­可恥,你哋社民連仲講乜嘢扶助弱勢社群?真係多餘」。

問到現有何說話想對任亮憲說時, A說:「叫佢自己保重,好自為之,是非黑白永遠要置在成敗得失之前」,又指任的支持者­「應該收斂啲,有時唔可以太盲目」。本報昨曾嘗試聯絡事件主角任亮憲,但至截稿前他仍­未有回應。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...