Header Row

[娛樂] 衞蘭開騷靠Dancer脫衣掀高潮

靠女舞蹈員脫衣掀高潮 衞蘭男友睇騷拒露腩 2010年10月18日


[轉載/蘋果日報] 一連兩場「Fairy衞蘭演唱會2010」前晚於紅館舉行,開騷前曾積極減肥的衞蘭(Janice)仍然有水桶腰,整晚的服飾都以黑色為主,似乎要遮掩圓潤身材,反而女舞蹈員內衣伴舞引得全場歡呼。此外,Janice終於承認拍拖,更透露男友名字叫Roger。
Janice 前晚開騷,請來李治廷及JW擔任嘉賓。當Janice介紹新歌時說:「好多人同我講一個女人要經歷十個八個男仔先會撞到佢嘅Mr. Right,我幾時先可以遇到我嘅Mr.Right呢。」但其實Janice男友前晚已到場支持,她在訪問時被問及男友的名字,初時不願回答,及後才透露男友叫Roger。

自認斤斤計較
一向唱功了得的Janice前晚的演出於水準之上,但演繹勁歌熱舞時則有點吃力;女舞蹈員邊跳邊脫剩黑色內衣,全場觀眾尖叫,反而Janice一直不肯除去外套,難免失色一點。
及後Janice與音樂總監雷頌德(Mark)於台上深情對話,阿Mark表示:「唔止我錫你,Leon都好錫你。」Janice即大叫:「I love you,Leon!」Janice續說:「其實我識咗一個好特別好特別嘅人,我講嘅係耶穌。因為我阿妹,大家都知佢發生咗單嘢,因為佢我認識主耶穌。以前我好斤斤計較,我家好開心。」

男友唔識中文
Janice於接受訪問時表示滿意自己的表現,她說:「好開心見到full house,因為之前話啲飛賣得唔好。」再提到男友到場支持,並坐於記者附近,Janice即向身邊的工作人員撒嬌說:「點搞o架!咁佢梗係要嚟支持,不過佢唔識中文。」
另外,昨晚尾場衞詩現身和媽咪以母女裝一同支持衞蘭;而鍾欣桐亦有現身睇騷,她說是衞詩請她來看演唱會,而老闆娘樂基兒及Janice Man也結伴睇騷,老友鬼鬼。
採訪:李珮洳、王連連
攝影:陳慧安、林德雄


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...