Header Row

[娛樂] 謝安琪整容無法抹煞努力

謝安琪整容無法抹煞努力


謝安琪絕無整容冇驗證必要


[轉載/蘋果日報] 謝安琪: 我行得正企得正 2010年10月17日

謝安琪(Kay)今日於尖沙咀出席思覺失調活動,曾患病的她表示去年因負面新聞影響情緒出現幻聽。

對於被指在韓國整容一事,她說:「每次我有好嘅新聞,負面新聞又會接住嚟,對我事業打擊,抹殺我嘅努力。」

Kay否認曾整容,她續說:「梗係冇啦!其實我唔覺得啲相係咩證據。」問到會否效法 Angelababy由醫生驗證面部沒有整容? Kay謂:「唔需要,點解要做野證明比人睇,我行得正企得正。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...