Header Row

[娛樂] 徐子淇向梁洛施求生仔秘笈

徐子淇向梁洛施求生仔秘笈 2010年10月04日


[轉載/Youtube] [轉載/蘋果日報] 千億新抱徐子淇自從06年嫁予恒基二少李家誠後,三年抱兩,連生兩個囡囡,老爺李兆基(四叔)開到口恨男孫。近日又傳懷孕的子淇昨日出席活動否認有喜,但揚言想圓老爺心願,恨生仔的她更想向連生三子的梁洛施取經。

千億新抱徐子淇昨日以智行基金大使身份,在時代廣場出席護膚品雪花秀的百家被慈善活動,籌款幫助內地愛滋遺孤及弱勢兒童,吸引了不少自由行旅客圍觀及趨前拍照。有保鑣護駕的徐子淇近日又被傳懷孕兩個半月,她昨日穿上一條由英國設計師Julien MacDonald設計的紅色裙,裙身有皺褶裝飾,但不覺她腰肢變粗。

身體不適傳染細女
徐子淇自爆有少許不舒服鼻塞塞,更傳染給細女,問她是否又有喜?她即說:「唔係呀,我都想呀!我有我會話畀大家聽。」問她是否怕胎兒「小器」而未能公佈?她說:「唔係呀,有咗我係呃唔到人,頭一個月就會見肚,個鼻脹大,面又會腫,一睇就係大肚樣,呃唔到人。」她謂生兒育女的事只能隨緣,雖然努力中,但時間未到,她說:「好似整車咁,整架車都一年啦,何況一個人。」
四叔開到口恨男孫,問子淇是否想追個仔?她直認不諱說:「梗係想啦!好多人以為老爺畀壓力我,佢係好好嘅老人家,一次都未同我講過,一次壓力都冇畀我,佢咁好,呢個係佢心願,我會盡力!」
梁洛施(Isabella)為李澤楷生了三子,問她可想向Isabella偷師取生仔秘笈?她說:「我唔識佢,你哋幫我問啦!」她謂自己已經做足工夫,計算食物酸鹼度、計日期等,但近期忙於做善事又身體抱恙,故未能成功造人,她說:「呢啲係緣份,我見過年紀大嘅,人工授孕都冇。」

「懷念拍劇嘅時間」
對於大伯李家傑被傳以90億入股TVB,徐子淇說:「係初步了解,未係住,都唔一定係。」徐子淇曾拍電影《誤人子弟》及《靚女差館》等,也曾在TVB拍過電視劇《新鮮人》,如果李家傑成功入主無綫,徐子淇可會返電視台或多點出鏡?她說:「我懷念拍劇嘅時間,好似一家人咁,幾個月,日日見,好溫暖。但家都冇時間,我要湊小朋友,我以前做訪問都講過,我嘅心願係湊女,唔係拍劇。佢哋帶畀我好多快樂,佢哋學中文、做運動,我都跟住一齊學咗唔少。」

老公唔畀復出拍戲
問徐子淇可有戲癮?她爽快地說:「唔會,老公唔畀!冇咁嘅時間囉,如果出嚟多咗,會影響啲小朋友,做媽咪唔可以咁自私,係有犧牲 o架,有時我都想睇concert,但驚俾人話我唔湊女去追星,所以都冇睇,少少犧牲。」原來她犧牲的是周杰倫演唱會,她說:「我欣賞佢識鋼琴,不過家盡量連街都少出,驚俾人又話我有BB,之後跟住我幾個星期。」少了出街,可會影響小朋友的生活?她說:「我都有帶佢哋出去玩,去啲私人嘅地方,同佢哋一齊就好開心,買衫呢啲好簡單,可以上網購物。」
同場嘉賓還有何潤東,他大讚徐子淇靚:「是我見過最美麗的媽媽!」難道不怕緋聞女友徐熙媛(大S)呷醋?他即補鑊說:「她不是媽媽,她是我見過最美麗的單身女生。」採訪:顏英儀
攝影:黃文偉


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...