Header Row

[娛樂] 官恩娜按胸唔靠男友

官恩娜按胸唔靠男友 2010年10月08日


[轉載/蘋果日報] 官恩娜(Ella)與陳沛嘉昨日為尖沙嘴一間美容中心擔任開幕嘉賓,穿上低胸的陳沛嘉搶去不少鏡,Ella毫不介意,她笑說:「佢身材好嘛,我唔行性感好耐啦。」她表示年紀越大越注重皮膚保養與體重,她說:「家都好怕啲肉會鬆弛,都要做機幫助。」

「我又唔係好勁」
問Ella可有按摩胸部以免下墮,她笑說:「都有個女前輩叫我按摩個胸keep住身材,但係我懶囉。」懶可以叫男友幫手,她尷尬地說:「吓?唔使啦,我又唔係好勁。」更表示最近忙於工作,與男友也沒多餘時間見面。
採訪、攝影:胡比


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...