Header Row

[娛樂] 周秀娜打底露少少

周秀娜打底露少少 2010年10月29日


[轉載/蘋果日報] 周秀娜、謝婷婷和 E Cup Baby等前晚在中環出席 SLY時裝騷。周秀娜早早到場,但在後台搞了 20分鐘才出現,本來性感連身褲無端打了內衣底,令性感程度大打折扣。周秀娜說:「因為件衫 size唔啱,太鬆,我本來入去想整細啲件衫,我都唔想打底。」
問周秀娜是否現時身嬌肉貴,要惜肉?她即說:「唔關事!下次弗啲真係可以着,我最近狂食大閘蟹,一次食六隻,但都肥唔到。」她謂經常不在港,攬不到男友取暖,又不能做樹熊抱抱,問經常兩地分隔,不怕男友偷食嗎?她即講爛 gag說:「唔怕!啲蟹喺晒我度,佢冇得偷食,我一個都食唔晒啦。」
採訪:歐陽慧恩
攝影:黃文偉


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...