Header Row

[娛樂] 周秀娜恨俾空中少爺壓

周秀娜黑Bra防紅外線 2010年10月19日


[轉載/蘋果日報] 周秀娜昨日出席在尖沙嘴舉行的萬聖節活動,現場吸引不少市民圍觀,但周秀娜以背心加毛毛外套密實look示人,難免令人有點失望,至於為何收起性感?周秀娜笑說:「一年有四季都要休息吓,長期咁火好易爆血管。」周秀娜又表示為了提防有人以紅外線偷拍,刻意穿上黑色bra打底,以防萬一。

疑似俾鬼壓
問到在萬聖節有何節目扮鬼扮馬?周秀娜說:「我可能要做嘢,不過就算冇嘢做今年都唔敢玩,我最近連搭飛機瞓覺都試過好似有嘢壓住我,我唔敢諗其他,我當係空中少爺『責』我,咁諗會開心啲。」
採訪、攝影:何慧斯


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...