Header Row

[娛樂] 郭思琳認夜宿崔建邦家

馮仁昭四圍超:郭思琳認夜宿崔建邦家 「佢係好男仔」 2010年10月29日


[轉載/蘋果日報] 現年 31歲嘅崔建邦近年經常被影到媾女,上年更玩出火,狠撇 o靚模鄺慧敏(中巴)時,向女方動粗鬧上法庭,最終崔建邦免留案底,自簽保 5,000蚊,但要守行為一年。經過咁大教訓,被無綫踢入雪櫃嘅崔建邦顯然仲未知驚,佢日前又涉嫌醉駕被捕,近日仲被發現佢背正印女友唐詩詠,帶 Starz People模特兒、曾被傳整容嘅「翻版李嘉欣」郭思琳返西貢新屋過夜,花心本性復燃。

唐詩詠:唔方便講
崔建邦啱啱冧掂無綫高層樂易玲獲解凍,呢頭走出雪櫃,嗰頭又掛住媾女,被人發現本月 18日郭思琳喺崔建邦屋企過完夜,女方仲喺冇遮冇掩嘅落地玻璃前換衫,同一間房走出嚟嘅崔建邦就赤膊出嚟準備燙衫。郭思琳為遮掩倦容,戴住副大黑超,但難掩嘴角含春離開。崔建邦雖速食完郭思琳,但過咗幾日又召唐詩詠過嚟新屋短敍,享盡齊人福。
馮仁昭噚日打畀崔建邦新歡郭思琳,佢否認戀情:「我識咗 Amigo(崔建邦)幾年,嗰晚我哋好多人喺屋企,我飲咗酒咪瞓着咗,我當晚瞓梳化, Amigo同阿哥瞓。」佢笑住話冇同崔建邦發生親密關係,仲得戚話:「我冇斷片,我酒醉有三分醒,會打番畀 Amigo講番件事。」
郭思琳仲話唔會避忌,會照 call埋班朋友去崔建邦屋企。郭思琳會唔會考慮同崔建邦發展,佢話:「我鍾意高大嘅男仔,但 Amigo係好男仔。」
唐詩詠就懶理崔建邦劈腿,佢噚日喺電話度話:「人哋啲事,問番佢哋,我唔方便講。」仲會唔會到訪崔建邦屋企,佢話:「我近排好忙,得閒先應約。」有指唐詩詠近排大把人追,佢聽後笑唔停,仲懶神秘反問:「你點知,到時有咪知囉。」崔建邦就潛水唔覆機。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...