Header Row

[娛樂] 郭富城廣東道聖誕Super Street Party



[轉載/Youtube] 冇陪熊黛林過節 城城:好多異性朋友
前晚平安夜倒數,過萬市民擠在尖沙嘴廣東道參加《郭富城廣東道聖誕Super Street Party》,加上來自世界各地城城歌迷,場面熱鬧又墟冚。

與年輕人比舞
坐在紅色電單車上轉出台的城城,獲得全場歌迷歡呼,看見偶像又唱又跳,掌聲更是雷動。後來城城坐吊臂升高,又有人造雪效果,相當浪漫。城城興奮得叫歌迷玩人浪,到接近凌晨零時倒數,氣氛推至高峯,城城汗流浹背,還除去外套。
同時,活動前現場舉行跳舞比賽,勝出者可即晚與城城鬥舞,事後城城說:「佢哋代表新一代舞蹈,我嘆為觀止,好開心同年輕人跳,明年個唱我都想引入啲新dancers,會去美國搵排舞老師。」

「咪以為我dry」
首次在廣東道倒數的城城表示,感覺新鮮又難忘。問他之後有甚麼節目?城城說:「會同公司同事食啲嘢,我前一日喺碼頭綵排,好大風,有少少冷親,食咗啲藥,本來擔心喉嚨有問題,好彩順利表演到。」
城城昨日在港過聖誕,問他可有約女友熊黛林?城城說:「好似唔喺香港,我好多異性朋友,唔好以為我好dry,唔使擔心我。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...