Header Row

[娛樂] 雷凱欣願做吹氣 Mary慰宅男

狂掃安全套賀性誕 雷凱欣奉獻Mary導演 2010年12月14日


[轉載/Youtube] 雷凱欣憑着36F豪乳接拍《3D肉蒲團之極樂寶鑑》,火速成為宅男女神,她日前以低胸裝出巡掃聖誕禮物,專攻包裝精致的安全套,準備送贈異性友人,祝福他們度過安全的平安夜,她表示不介意性商品店用其肖像生產吹氣公仔,她還打算買公仔送給《3D肉》片導演。

擁36F強勁身材的雷凱欣,因接拍蕭定一監製的3D情慾片《3D肉蒲團之極樂寶鑑》,人氣急升,工作接到手軟,聖誕將至,她大破慳囊挑選禮物與友人分享佳節氣氛。思想開放的雷凱欣日前到尖沙嘴購買情趣商品送贈身邊異性友人,就連新婚的蕭定一都有份。

抱公仔愛不釋手
穿上低胸裙的雷凱欣,大方走入商場的性商店購物,其間看到吹氣Mary,她表現雀躍,不但攬着拍照,又好奇掀開吹氣Mary的衣服,雷凱欣說:「我都係第一次見呢啲公仔,佢個look好搞笑。」問到可會介意生產商以其肖像出產吹氣公仔?她說:「我真係唔介意,咁都係因為有人鍾意你先想用你個樣做公仔啫,同埋人哋拎住個公仔,好過去download我啲相呀。」
雷凱欣抱着吹氣Mary不捨得放手,問她是否打算買來送贈《3D肉》片中的親密拍檔葉山豪,她說:「唔會送畀佢囉,佢咁靚仔一定有好多女仔鍾意佢,唔使玩公仔啦,而且呢份禮物咁貴重,梗係送畀德高望重嘅人,例如導演。」
為答謝蕭定一的知遇之恩,雷凱欣也專程進入男士內褲店買一條印滿美金的內褲給他,她說:「阿一啱啱新婚,一定要買啲靚啲嘅底褲,等佢老婆覺得佢sexy啲,話唔定更加快造人成功,而且佢間公司叫一元,咁佢第時個仔可以叫做蕭一百啦。」

男士怕醜過女人
甚有異性緣的雷凱欣還狂掃別致的安全套,準備送給身邊男性好友作聖誕大禮,她並專心在貨架上仔細揀選,雷凱欣說:「我覺得好多男士都唔夠膽買性商品,佢哋反而仲怕醜過女仔,所以好多時我同啲女仔朋友都會揀呢類禮物。一直以嚟都話平安夜好易出事o架嘛,咁呢份禮物就啱晒啦,我估啲朋友收到都未必估到係乜嘢嚟。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...