Header Row

[娛樂] 羅傑承開K場撼 Neway 四大力撐英皇冇影

WOWtv 8盡娛樂-1203 羅傑承開K場撼 Neway 四大力撐英皇冇影 1/1


[轉載/Youtube] 南華班主、bma唱片公司老闆羅傑承最近有好多新搞作,除羅致前曼聯球員畢特做外援外,投資過億嘅新K場RedMr更會在12月18日正式開幕。
自今年3月Neway收購加州紅後,便形成壟斷局面,但四大唱片同Neway就版稅問題傾唔掂數,故大部分四大嘅歌手新歌都冇得唱。今次羅傑承開 K場,正好打救一班好耐冇K歌見人嘅歌手。開幕當日四大嘅歌手將會力撐RedMr,當中以環球人腳最鼎盛,除李克勤、謝安琪、張敬軒及樂隊Mr外,有工作在身嘅譚詠麟與陳奕迅,亦會預先錄定恭賀片段贈興。至於同Neway關係極好嘅英皇,就唔會派人出席啦!


羅傑承預計會斥資3億開8間RedMr,助他打江山的全是原加州紅老臣子,12月18日先開張的是銅鑼灣及尖沙嘴店。據知為打響聲勢,RedMr力邀四大嘅歌手出席開幕儀式,當中以環球最人強馬壯。
「當日一知道羅傑承要開K場撼Neway,班四大嘅歌手都好支持,因為大家都唔想K場俾人壟斷,歌迷根本冇選擇權。12月18號開張當日,四大嘅歌手幾乎都會出席,譚校長本來應承咗拉隊支持,但嗰日原來要出外做嘢,佢即時吩咐環球其他歌手要撐RedMr。RedMR仲請咗台灣代表周杰倫同楊丞琳,不過佢哋仲未覆實。」知情者說。
RedMr來勢洶洶,Neway亦不甘示弱。早前Neway花過千萬為元朗Neway CEO新店宣傅,請埋阿Sa蔡卓妍做廣告代言人,非常揼本。知情者透露:「Neway同英皇關係非常好,呢期就搵咗阿Sa同William幫佢做生招牌,始終佢哋都好有市場價值。Neway同英皇、無綫搞好關係,亦可以杜絕佢哋跳槽RedMr。今次RedMr開張,英皇同無綫人都唔會到。」

一流K房享受
RedMr 除引入全球最先進音響及點歌系統外,最重要的賣點就是可以唱到Neway冇嘅歌。知情者透露;「Neway依家唱來唱去都係自己旗下、英皇、東亞、TVB 歌手同部分四大嘅舊歌,而環球李克勤同謝安琪完全冇歌唱。嚟緊RedMr有晒四大,即環球、華納、Sony同EMI嘅新舊歌。雖然暫時冇Neway咁多分店同K房,但音響同視覺效果都一流。銅鑼灣有幾間VIP房,其中一間有部103吋全高清大電視,另一間有3部62吋大電視,可以同時收睇3場唔同嘅足球賽事,部分房仲有3D電視㖭!揀歌系統除咗輕觸式螢幕外,仲可以將你當日唱過嘅歌曲紀錄傳送去iphone或ipad。」新K場有辣有唔辣,雖可滿足四大嘅歌手fans,但四大以外的歌就唔會有。

本周一(29日),羅傑承出席活動時表示RedMr已和多間唱片公司簽約,「除咗四大之外,我哋仲同周杰倫嘅JVRMusic傾好,周杰倫9成以上嘅歌都有得唱,日後仲會同其他唱片公司傾合作大計。而獨家試唱會維持一段時間,例如我哋公司會贊助唱片公司拍MV,之後我哋就會有獨家試唱,獨家會維持半年至1年,之後就會公開俾其他公司唱,最緊要係公平同開放。」此招擺明衝着對手而來。不過羅太梁芷珊說:「我同Neway二少薛嘉麟都係保良總理,見到面都會打招呼。而羅生同薛老爺(薛濟傑)又係商場上嘅朋友,我哋唔係想做到惡性競爭,總之各有各做啦!」

四大歌手唱好
四大唱片的歌手將會力撐RedMr開幕。環球派出李克勤、謝安琪、張敬軒出席;華納有方大同、薛凱琪及周柏豪;Sony則有陳栢宇及楊丞琳。

Neway黨唔撐
同Neway有合約嘅唱片公司,如英皇、東亞、金牌大風及無綫歌手,將不會出席RedMr開幕。

克勤:我一定支持羅生!(真實對白)
譚校長:我唔喺香港,不過我都撐!(真實對白)
William:我唔知有新K場喎!(真實對白)
無論有冇約,都嚟我個新K場見識吓啦!(真實對白)
羅傑承日內會廣發英雄帖給各大傳媒及業界人士。其中100位VIP更會收到羅生親筆簽名的邀請信。

巨聲幫:公司冇安排!(真實對白)
無綫旗下的巨聲幫及東亞的王菀之,都話冇收過公司通知要出席新K場開幕。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...