Header Row

[娛樂] 浸大咪神Carol一球大勝周秀娜

蘋果日報 07122010 @@ 浸大咪神床上激戰 壓到胸變形


[轉載/Youtube] 一向橫掃寫真界的周秀娜,在剛過去的書展已經受浸大咪神楊梓瑤(Carol)的狙擊。不是寃家不聚頭,在葉念琛執導的新戲《婚前試愛》中,兩人再度鬥個你死我活,她們在片中跟男主角都有極大膽的親熱戲。其中Carol被對手羅仲謙壓至胸部變形,以34E上圍一球大勝周秀娜。

本月23日上映的電影《婚前試愛》,由周秀娜、楊梓瑤、羅仲謙及萬寧哥哥沈志明主演,是聖誕檔期唯一的港產片。同期對撼的包括《哈利波特:死神的聖物1》(Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1)、《小人國大歷險》(Gulliver's Travel)及《毛百萬》(Megamind)等荷李活電影。片中周秀娜與羅仲謙扮演一對快將結婚的情侶,卻發生爭執,並同時遇上令他們心動的異性,兩人面對新奇而毫無保留的偷食誘惑,均感心大心細。

Carol七情上面
近日以一身肌肉出位的謙仔,會分別跟34E的Carol及32D的周秀娜演激情戲,令一班宅男咬牙切齒。其中一場跟Carol 在床上搏鬥達5分鐘的性愛戲份,女方的巨胸被壓至變形,加上Carol七情上面的表情,很難令人相信她是初登銀幕的o靚模。反觀同樣以性感出位的娜姐,雖然先後肉搏謙仔及萬寧哥哥,特別是跟後者那一場走勻全屋、招式百變的親熱場面,意識大膽,但客觀而論娜姐仍不敵Carol簡單直接的一球彈出。
Carol 昨日接受電話訪問時談及自己的床戰戲份說:「都唔係好大膽啫,角度問題,導演拍得勁啫,我當時都黐晒膠紙,做足防走光準備,而且阿謙大隻,佢瞓落嚟啱啱遮住我唔走光,我借佢身體做擋箭牌。不過,佢壓落嚟都好重吓。」Carol更表示自己拍戲經驗不多,全靠拍檔幫忙,她說:「阿謙教我點就位,我都冇理咁多,拍時都冇尷尬。呢啲戲已經係我嘅底線,冇得再低o架啦,都係劇情需要,再大膽嘅戲份,我暫時未carry到。」提及Carol以一球大勝同片的周秀娜大搶風頭,Carol即說:「點會,我冇可能贏到娜姐,佢啲都好激。」

娜姐裸背誘惑
原來周秀娜在片中也會大露背色誘羅仲謙,周秀娜昨日在電話中說:「我同阿謙扮未婚夫婦,所以床戲好sweet,至於交代我同沈志明嘅偷情戲,意識比較大膽。」對於同片Carol的豪情倒奶搶風頭,周秀娜說:「我完全冇諗呢啲,大家戲中感情線都唔同,我同Carol都冇對手戲。」
在戲中跟兩女床戰連場的謙仔,他接受訪問時說:「唔係你哋睇咁浪漫,個對講機放喺床頭,成日會聽到導演指示點做,而我嘅責任就係用我嘅胸肌遮住令佢哋唔會走光。」對於《婚》片同期強片臨立,導演葉念琛說:「片種唔同,而且呢個咁好檔期,冇其他咁地道話題的愛情電影,而且《哈利波特》冇我哋着咁少衫。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...