Header Row

[娛樂] 何超儀寸三四房博影相

蘋果日報 08122010 @@ 超儀寸三四房博影相


[轉載/Youtube] 超儀寸三四房博影相 「厭倦有錢人世界」
何鴻燊早前獲頒大紫荊勳章,之後又89歲生日,其間女兒何超儀在外地拍片及宣傳,她選擇缺席授勳儀式,但就秘密返港靜靜為父賀壽,言談間更似乎暗寸有份出席授勳儀式的三、四房博影相。

何超儀正於美國拍新片《Courier》,其間曾飛往倫敦數天宣傳她投資及演出的《維多利亞壹號》,由於已向《Courier》劇組請假一次,為免影響拍攝進度,早前賭王獲頒大紫荊勳章,超儀也只好缺席。

靜靜賀父生日
不過,超儀原來曾神秘返港兩天,與父慶祝89歲生日,她早前接受電話訪問說:「喺爹哋攞牌同慶祝生日之間揀,一定揀一家人靜靜哋同爹哋過生日,而唔係騰來騰去博影相好似做宣傳咁。」
超儀早前往倫敦宣傳《維》片,接受多本電影及潮書包括《Empire》及《Dazed》、《Clash》等訪問,她說:「《Clash》將《維》片同妮坦莉寶雯演嘅cult片《黑天鵝》(Black Swan)相提並論,同埋套戲又喺好多海外電影節攞獎,係支好大嘅強心針。」

慶幸屋企打本
接受《Dazed》訪問時,超儀說:「演戲係逃避現實嘅方法,我知唔應該抱怨自己嘅出生背景,但有錢人世界令我好厭倦。細個時媽咪最鍾意鼓勵我喺人哋面前唱歌,令我對唱歌演戲產生興趣,點知到我18歲想申請入讀演藝學校,撕爛張入學申請書嘅又係佢,所以屋企肯打本畀我開電影公司,呢個轉變令我好驚喜。」



YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...