Header Row

[娛樂] 羅仲謙激嬲傅穎一舊雲

羅仲謙激嬲傅穎一舊雲 2010.12月15日


[轉載/Youtube] Theresa怒撇大胸謙:我比佢更傷

「大胸謙」羅仲謙與「浸大E神」楊梓瑤因拍攝大膽床戲而鬧緋聞,令傅穎醋意大發,昨日即冷待謙仔,更冷嘲熱諷說:「佢冇同我講過一句真話!」

緋聞男女謙仔與傅穎(Theresa)經常以情侶檔姿態搵銀,亦不避嫌在人前玩親暱,惟最近謙仔於新片《婚前試愛》中,與楊梓瑤(Carol)有大膽床戲,除了爆出緋聞外,更盛傳激嬲Theresa!昨日「穎謙」出席《飄雪樂韻聖誕精品》開幕禮時,完全沒有眼神接觸或交談,全程零交流,與平日的打情罵俏有天壤之別!二人合照時貌合神離,企到離行離列,Theresa甚至木無表情以玉背「得住」謙仔,影完更火速彈開,令謙仔尷尬不已!抱恙出席的謙仔起初不知就裏,還表示擔心病菌會傳染給Theresa:「我會買聖誕禮物畀佢,仲會約佢去玩!(有傳佢寓所爆玻璃窗單嘢係自製新聞?)唔會,我會送『鑽石窗』畀佢!」
「冇同我講過真話」

雖然謙仔口甜舌滑,不過Theresa卻不領情,問到是否嫌棄謙仔?她無厘頭地支吾以對,問到是否嬲他?她說:「唔係,男女授受不親!(好冷淡喎?)唔係!係時候唔想再同佢傳緋聞,怕搵唔到真命天子!(有真命天子投訴?)我唔想畀人有錯覺成日有緋聞,會冇咗畀人追求嘅機會,我寧願過Lonely Christmas!」提到謙仔揚言送聖誕禮物,她竟面露不屑說:「識佢咁耐,冇同我講過一句真話!(同佢零交流?)唔需要交流,工作啫!」

Theresa更將二人的關係「降呢」為同事,問到是否遭謙仔呃?她又不欲多言,對於謙仔表示會送「鑽石窗」,她更冷淡地說:「咁搞笑?佢講乜我都唔信,你哋唔係信啩!(嗌交?)絕對唔係!唔想再同佢黐埋一齊!(謙仔想約你?)一定唔會應約!(好傷人喎?)我比佢更傷!」問到是否再遇「感情騙子」?她即充耳不問,問到是否與謙仔劃清界線?她說:「大家係同事,好難劃清界線!(謙仔花心?)唔回應!(合照唔交戲?)我份人就係咁真!」
自認口衰急補鑊

記者就Theresa的冷淡追問謙仔,他否認展開追求,問到是否激嬲她時?他說:「咁大件事?(同佢咩關係?)朋友、同事!(激嬲佢?)係咪我衰多口?要了解吓!梗係有啲嘢發生咗,如果激嬲佢,會氹番佢,我成日亂講嘢,啲人話我嬉皮笑臉!」 Theresa入行以來緋聞多多,不過大多遇人不淑,她曾出書自爆遇上感情騙子,被金牌大風高層陳輝虹暗寸:「呢個人可能係幽靈!」難怪她多疑,看來謙仔要畀多些信心她了。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...