Header Row

[娛樂] 黎耀祥咀老婆搵錢



[轉載/Youtube] 祥仔引退摃老婆出來做 2010年12月19日
黎耀祥及太太昨日到銅鑼灣出席時裝活動,大會安排兩位小童星扮演劉醒及九姑娘,司儀指祥仔太太是真實版九姑娘,祥仔說:「呢個真實版九姑娘又後生又靚,又識照顧屋企。」冧得太太笑逐顏開。二人又應司儀要求咀嘴,在場市民起哄,祥仔笑言有如擺酒一樣。事後問他夫妻檔出席活動的酬勞是否相當可觀?他說:「老婆只可以算係半個藝人,基本上係送o架啦,我家部署叫佢接多啲job,我就喺屋企休息。」
祥仔又指囝囝試過拍廣告後大感興趣,他說:「我都想拍廣告,上次佢搵嘅錢唔係好多,不過家搵我哋做嘢,我都要睇番太太同個仔嘅興趣。」他又透露已送了手錶給太太作為聖誕禮物。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...