Header Row

[娛樂] 周秀娜: 羅仲謙有風度

胸撐胸 秀娜:羅仲謙有風度


[轉載/Youtube] 男友聖誕赴台相伴 周秀娜恨着婚紗 2010年12月19日
周秀娜與羅仲謙昨日在柴灣為關智斌前緋聞女友Crystal所開的形象顧問概念店行騷,關智斌也有撐場。周秀娜穿着一件類似婚紗款式的低胸晚裝示人,她笑言最近特別想穿婚紗,並說:「女仔着婚紗係最靚嘅,就算拍戲會着,都唔會冇晒憧憬,因為每次感覺都唔同。」
周秀娜謂自己結婚時會找人設計獨一無二的婚紗,只是暫時未有結婚對象,她也暫不想與男友陳偉成(Avis)結婚。
此外,Avis昨日與萬寧哥哥沈志明到又一城出席聖誕魔術活動,Avis表示為免感情亮紅燈,所以會飛往台灣與女友共度聖誕。

撐羅仲謙老實
至於羅仲謙日前被緋聞女友傅穎指他說話冇句真,甚至要劃清界線,周秀娜說:「我信羅仲謙為人,佢好gentleman,不嬲有嗰句講嗰句,佢哋嘅事我唔想講,只係佢對個個都咁好,對我都好好。」羅仲謙則謂私人事不想回應,又謂:「大家朋友又係同事,只想保持朋友同事關係。」但他謂與傅穎上次工作時見過面後,便沒有再見,又說:「見到面都唔會尷尬,大家叫我哋一齊做嘢我都會做。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...