Header Row

[娛樂] 溫拿五虎著上軍裝宣布開演唱會

娛樂Easy Go 溫拿五虎宣布開演唱會 著上軍裝為歌迷服務


溫拿回春齊變紅衞兵 阿倫揸旗:我好耐冇扯 (2010-12-15)


[轉載/Youtube] 溫拿五虎會喺嚟緊農曆年初2開始,舉行一連6場名為溫拿38大躍進演唱會。噚日譚詠麟、鍾鎮濤、陳友、彭健新同葉智強喺尖沙嘴一酒店舉行記者會宣傳,佢哋着住類似紅衞兵嘅裝扮坐住吉甫車衝過一個膠幕出場。
溫拿一身臃腫嘅打扮,遇上噚日回暖嘅天氣,搞到佢哋大汗淋漓,但依然無阻呢班老頑童大講有味笑話。當大會頒發錦旗畀佢哋時,阿倫首先發難話:「使唔使扯起佢,我好耐冇扯嘞。」阿B就接口話:「我哋可以隨時扯起同扯落。」講完有味笑話之後,佢哋就向在座各人擔保,所有門票會在公正、公平同公開嘅情況之下賣飛。阿倫接受訪問時說:「今次所有人買飛都要出街賣,歌迷會都係咁。今次個騷表演時間都好長,就算搵嘉賓都會搵番自己嘅親戚好似Mr.同克勤囉。」至於被人取笑肥嘅阿倫就話到時唔會咁樣見人,言下之意即係會減肥。

準備魚網接利是
另外,今次演唱會只會開3面台,但就無阻佢哋收歌迷利是,阿B話:「我哋已經準備好啲魚網接利是,派完利是畀我哋好足成年,好過同我哋握手。」



YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...