Header Row

[娛樂] 少年食神講界女 金句王上身

少年食神講界女 金句王上身(2010-12-17)


少年食神涉騙財色 高海寧:我有腦 2010-12-16


TVB 為食一條街 少年食神 Michael


[轉載/Youtube] 少年食神惹財色是非 高海寧自認有腦冇被 2010年12月16日

現年36歲、外號「少年食神」的林澄光(Michael),與36D咪神高海寧主持無綫飲食節目《為食一條街》後人氣急升,是非也隨之而來。 Michael不但被指騙財,還口花花冧女,更是集郵高手,有指他近日速食高海寧兼唱通街,高海寧昨日否認被集郵,更自稱是有腦之人。

有「少年食神」之稱的林澄光早前孖無綫36D咪神高海寧主持節目《為食一條街》,近日有消息指Michael速食高海寧,還四出向友人炫耀已收集不少女星,Michael更被爆指用食神之名,先後游說森美和EO2經理人文狄入股港澳兩間食肆,但其實他並非食肆大股東,當中有騙財之嫌。

「我哋私下冇聯絡」
高海寧昨日在電話否認被騙,她強調跟Michael只是同事:「好無稽,我哋只係一齊拍《為食一條街》,我對呢啲報道得啖笑,當幫節目宣傳。」對於節目中艾粒暗寸Michael帶高海寧到美國,她否認:「我邊有時間去美國。」高海寧指早前為節目才與拍檔呂慧儀一起整蛋糕給Michael,自言不清楚Michael生日日期。
問高海寧可覺Michael有追求之意?她說:「除咗工作日見夜見,我哋私下冇聯絡。」高海寧力撐Michael並非騙財之人,她說:「以我識佢個半月,佢唔係呢種人,報道講到我好蠢咁,我有腦,我唔係隨便付出嘅人,所以同Michael見面都唔尷尬。」

森美認追回十萬
森美則被指曾在Michael游說下入股10萬到灣仔王子酒店東來居火鍋店,最終他講數後取回股本,卻遭 Michael揶揄等錢使。森美昨日在西環出席活動時說:「其實兩年前Michael叫我一齊搞飲食生意,之後我聽到有謠傳話佢有錢銀轇轕,我同佢講,不如畀番10萬蚊我,等我同佢澄清,就係咁我退咗股,件事都發生咗半年。」Michael被指對高海寧完唱,森美抵死說:「涉及兩個動作,要尋求咗未同 唔到,要問清楚先。」至截稿前,Michael都未有回覆。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...