Header Row

[娛樂] 黃浩然狂擦 TVB鞋

黃浩然狂擦 TVB鞋 2010 11 23


[轉載/Youtube] 黃浩然、徐自賢及向佐和向華強等,昨晚到尖沙嘴出席新模特兒公司的開幕活動,其中黃浩然有份演出台慶劇《義海豪情》及已播完的《公主嫁到》,於上星期的無綫台慶夜都受到重視,反而現正播映中的《刑警》卻完全無蹤影,《刑》劇男主角黃日華日前公然炮轟無綫。
提到此事,黃浩然表示:「我都唔係咁清楚,不過作為演員,拍劇咁辛苦,梗係想有多啲宣傳同多啲人注意,佢唔開心我係理解。」

入行 13年創佳績
今年黃浩然在無綫頒獎禮有份提名飛躍進步獎,他笑言:「我入行 13年,估唔到家先同廿幾歲嘅人爭,不過我嘅進步係 TVB畀我。」記者笑他賣口乖,黃浩然說:「我嘅經理人約唔係 TVB,但佢哋都待我不薄,我會努力回報,今年係自己最好成績一年,我當自己得獎。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...