Header Row

[娛樂] Stephy小方認拍拖去旅行



[轉載/互聯網] 2010年11月14日 鄧麗欣(Stephy)及方力申被踢爆到馬爾代夫旅行,更有傳他們去度蜜月,二人昨日到德福出席烹飪活動時,小方澄清說:「我冇去honeymoon、我冇結婚,仲係單身。」Stephy亦表明自己未婚說:「我未到適婚年齡。」

親證情侶關係
問二人如何撻着以及旅行時是否同房?Stephy說:「私事唔講太多,我都承認咗一齊去旅行啦。」當記者笑小方每次與女伴去旅行都被人影到,他即說:「唔好講以前啲衰嘢。」最後記者問Stephy可否指他們是情侶?她表示:「如果你哋咁寫都唔會俾人告,我哋唔係咁衰。」
採訪、攝影:魯萍


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...