Header Row

[娛樂] Sammi想翻撻安仔

Sammi想翻撻安仔( 2010-11-19 )


[轉載/Youtube] [轉載/蘋果日報] 自從許志安和女友Michelle分手後,屢傳鄭秀文(Sammi)會跟安仔復合,昨日Sammi抱恙出席慈善活動,談到感情事,她坦言不排除跟任何人有發展機會,更揚言有拖拍是件威水事,所以日後若有機會跟圈中人拍拖,必會公告天下。

鄭秀文昨日帶病跟《歲月神偷》童星鍾紹圖到尖沙嘴出席「香港世界宣明會10萬人連署行動」,戴上口罩的Sammi表示感冒未清,她說:「因為我曳唔聽醫生話,冇食晒啲抗生素,我由細到大都未試過完成過嘅,家真係出事,病咗兩個星期都唔好。」

上帝賜BB會接受
已助養了20多個小朋友的Sammi,坦言覺得助養小孩比自己生更好,她說:「暫時都冇諗過自己生BB,我唔係特別喜愛孕育下一代,如果上帝畀我嘅咪安然接受,但係自己唔特別急住做媽媽。」她笑謂現在收到助養兒童寄給她的信,已感到非常愉快。
日前Sammi到上海出席東亞演唱會時,跟眾人合照並上載微博,惟獨不見她跟許志安的照片,問她是否有所避忌?她坦言:「既然你咁問到,係呀,係避忌,費事麻煩嘛。我同任何人拍拖都會講,我到咗呢個年紀,公開有乜所謂,我有拖拍,同邊個都好,相信我嘅歌迷都會好開心,況且我覺得有拖拍係件好威嘅事,不過係 家冇得威,所以冇得講。」

「唔排除任何可能」
當記者指歌迷們都覺得Sammi跟安仔是絕配,她笑說:「都係歌迷嘅幻想,我同佢家真係唔係,不過我唔排除任何可能,我同任何人拍拖都會講,就算圈中嘅都會講,雖然知道公開咗會好麻煩,但係覺得都冇必要隱藏。」 
採訪、攝影:譚倩宜


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...