Header Row

[娛樂] 洪天明舊愛Lillian緋聞男友逐個評

緋聞男友逐個評 Lillian唱好Juno、天明


[轉載/互聯網] 做人總是兜兜轉轉上上落落,26歲的「港版吳佩慈」梁郁霖(Lillian),事業上由o靚模到選港姐再重踏天橋,愛情上她也屢敗屢戰,先後與四名男星傳緋聞和拍拖,她大讚舊愛洪天明懂照顧人、緋聞男友張柏文爛gag人叻、麥浚龍(Juno)神秘莫測,惟獨跟曾國祥不熟,不知為何會傳緋聞。

貌似吳佩慈、擁九頭身高妹身形加34C上圍的梁郁霖桃花旺盛,除了與洪天明拍過拖外,近年也先後跟麥浚龍、張柏文和曾國祥傳緋聞。雖然這四名男星緋聞唔少,但Lillian卻為他們講好話,日前她在將軍澳接受訪問時說:「娛樂圈日日接觸唔同嘅人,係表面花弗啫,我覺得佢哋都專一,都細心嘅。」

Juno神秘莫測
四男又非靚仔極品,但緋聞特多,難道有過人之處?Lillian笑說:「佢哋好人,gentlemen,又關心朋友屋企人,有呢啲條件,已經係好好嘅男朋友啦。」在她眼中,Juno、柏文和天明各有優點:「Juno神秘莫測,但佢係好好嘅人,我哋係中學同學,佢好純好nice,對所有朋友都好好;柏文好friendly,活潑啲,搞笑啲,成日講爛gag人開心;天明好愛身邊朋友同屋企人,會好照顧人。」至於曾國祥,她表示對緋聞一頭霧水,皆因兩人只見過一、兩次面,大家不熟,故不評論。

「會祝福佢哋」
天明、Juno和柏文現各有拖拍,自稱目前單身的Lillian謂不會倍感孤單,她說:「我會祝福佢哋,咁朋友對我好,我有工作做,生活幾OK。」她入行6年,星運平平,今年選港姐戰敗,她不認為與戀事多有關:「唔可以扯埋講,愛情同工作兩樣嘢,事業發展可能係運氣同時間唔啱。」
最近Lillian重踏天橋再進軍模界,雖則o靚模多競爭大,但她仍躊躇滿志說:「我剪咗頭髮、轉咗公司,想有新鮮感再試多次喺model界發展,拍戲都想嘗試吓。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...