Header Row

[娛樂] 陳丹丹冷血虐狗笑嘻嘻



[轉載/蘋果日報] 2010年11月17日 唐貝詩之前的盆景貓事件,引來批評。昨日有讀者報料,指斥無綫三四線藝員陳丹丹,在facebook發表虐畜言論,陳丹丹留言說:「明知我唔鍾意狗,又要逼我日日對住,最衰係唔卑(畀)我拎去人道毀滅。終於等到其中一只老狗病,哈哈哈,一定唔可以帶去睇醫生,要等到牠病入膏肓。」
陳丹丹冷血表示任狗隻自生自滅,記者昨日致電陳丹丹,她繼續嬉皮笑臉,表示17歲老狗是媽咪所養:「我屋企人會帶佢睇醫生,我就唔會囉,佢又不停瀨屎。」

「我嬲嘅時候寫」
言論涉及虐畜,陳丹丹說:「噚晚同我媽鬧交,佢逼我帶狗睇醫生,我嬲嘅時候寫嘅,我鏟咗去囉。」陳丹丹曾在《珠光寶氣》飾演陳鴻烈的四姨太,現和楊怡家姐楊卓娜在尖沙嘴合資開時裝店。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...