Header Row

[娛樂] 周秀娜餵男模食朱古力

周秀娜餵男模食朱古力(2010-11-26)


[轉載/Youtube] 讚栢芝影后DNA傳囝囝 徐濠縈唔畀囡囡學Lucas

潮媽徐濠縈昨日出席有份參與設計的便裝活動,與小模特兒齊齊行騷。品牌曾力邀她和囡囡陳康堤一同母女亮相,但自稱是女兒經理人的徐濠縈,揚言接功課讀書可以,接工作免問,拒效栢芝、霆鋒的Lucas做小童星。

潮媽徐濠縈昨日與周秀娜等在旺角出席Bossini x M&M'S活動,徐濠縈穿上一件印滿朱力豆的露肩jumpsuit,與一群小朋友齊齊宣傳,好姊妹杜如風就拿着相機狂影。徐濠縈說:「我有份設計啲accessories,今日自己都病,唔敢睇西醫,食住中藥先,想隔離包包(指囡囡陳康堤),但佢係都要黐住我瞓,我要等佢瞓咗先推開佢。」

爆女兒鍾意講嘢
徐濠縈謂品牌也有斟她和囡囡一齊行騷做活動,但她不想女兒工作,她說:「我係包包經理人,係安排佢讀書,唔想咁快有工作畀佢做。」張栢芝和謝霆鋒的大仔Lucas也接戲,徐濠縈說:「佢強啲,媽咪係影后,包包含蓄啲,我演藝事業一般,佢平衡咗我哋。佢最擅長講嘢,好似爹哋咁鍾意講嘢,成日叫我唔好做嘢,留番畀佢哋做啦。」由於陳奕迅聖誕要出埠登台,徐濠縈會帶囡囡和黃偉文一齊去旅行過節。

周秀娜唔急出碟
周秀娜密密開工,她昨日做嘉賓又行騷,明天又為演出的新片《婚前試愛》錄歌,她說:「第一次唱埋歌,試吓囉。」周秀娜聲音低沉,問她不擔心效果?她說:「唔關事,講嘢同唱歌係兩回事,我之前都有跟老師學過唱歌,唱普通話會好啲。」何時出碟?她說:「睇吓今次點先,都唔急。」周秀娜今年好收入,問她榮升千萬富婆未?她即說:「千萬日圓呀?家通脹勁,我與時並進啫,不過我都未收到稅單。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...