Header Row

[娛樂] 詹瑞文兇神惡煞紅館踩場

馮仁昭四圍超:詹瑞文紅館起飛腳 歡迎Fans上台過招 - 馮仁昭 2010年11月16日


[轉載/蘋果日報] 詹瑞文近年主力培育兩位徒弟,自己減少舞台演出,不過最近佢獲邀出關去紅館開騷,今次係阿詹首次踏足紅館,喺下年1月21同22日舉行兩場棟篤笑騷《踢館》。
為咗配合主題,佢日前同工作人員到拳館練拳以及影海報,佢以一個王小虎look上陣,貼咗兩條粗眉,佢話:「講到明係去踢館,個樣梗係要凶神惡煞,我條眉加粗咗幾有殺氣。」

請教千嬅瘦身法
從未接觸過打拳嘅阿詹,拍攝時要起飛腳,經過半個鐘之後,阿詹忍唔住話:「我終於明白啲歌手喺紅館開騷有幾辛苦,個個都話要減肥,原來唔係開騷前減,係影海報時已經減緊。我見到鄭秀文次次開騷都咁弗,同埋之前楊千嬅都瘦咗咁多,我打算打畀佢哋,問佢哋拎個餐單先得。」

囑觀眾先練功夫
阿詹表示歡迎觀眾即時踢館,佢話:「如果大家到時鍾意嘅可以上台踩場,不過一定要練好啲功夫先。」阿詹又事先聲明今次演出會有齊各個演唱會嘅精粹,佢笑笑口話:「喺台上換衫呢啲基本嘢就唔少得,但係我估冇乜人想睇,T-back我就唔着,因為我未操到有郭富城咁弗,總之個騷嘅內容一定有最hit嘅話題,同埋考慮緊有紀念品賣,因為次次林海峰開騷都話最賺錢係紀念品。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...