Header Row

[娛樂] 準亞姐何婭萌慘成露暈娜

亞姐低胸裙跣位 馮仁昭四圍超:16號何婭萌慘成露暈娜 - 馮仁昭


[轉載/蘋果日報] 2010年11月19日 一班應屆亞姐噚日去數碼港一間美容纖體中心出席宣傳活動,同場仲頒發「美麗肌膚大獎」,結果由18歲嘅3號萬嘉麗奪得。活動上一班佳麗個個着晒粉紅色tube dress上陣,但有幾個佳麗條裙比較鬆身,好似16號何婭萌影單人相嗰陣,唔小心有少少「露暈娜」,認真失策。

澳洲佳麗退選
亞視發言人區先生喺現場宣佈嚟自澳洲嘅7號娜塔妮亞卡娜絲娃,前日以健康理由申請退選,亞視高層葉家寶同佢見過面之後,接受佢嘅申請,葉家寶話:「其實排練同出席活動嘅時間係比較長,一日超過8小時,我哋對佢嘅退選覺得好遺憾,不過我哋唔考慮安排其他海外佳麗補上。」
得到「美麗肌膚大獎」嘅3號萬嘉麗攞咗獎話覺得好開心,佢用普通話講:「我覺得同年紀小有一定的關係。」講到7號佳麗退選,似乎對佢更加有利?萬嘉麗話:「我都是剛剛才知道,所以未有想太多,我希望有拿獎的機會,不過其他佳麗很優秀,仍需繼續努力。」
15 號劉曉智同樣係啱啱先知道7號唔玩,至於信心方面佢就話:「每個佳麗都有強和優秀的地方,我對自己有信心,不過覺得結果不重要,我只會努力表現自己最好的一面出來。」至於有冇覺得集訓辛苦?劉曉智話:「自己還好,可能我以前是舞蹈演員,習慣長時間訓練,所以不覺得辛苦。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...