Header Row

[政治] 劉慧卿 - 如果提名門檻過高 我會引咎下台



[轉載/Youtube] October 31, 2010
我亦都講過,我希望果個門檻係唔好過高,最好就十席,令到所有嘅政黨都可以參加。
如果,過兩三個月出果個文件,個門檻係過高,好多人都覺得:「呀!原來係呃人嘅!淨係­益某D黨架啫!」
我講左,我會馬上引咎下台。
果陣時呢,就會有補選, 不過唔係公投。
我亦都唔會參選架主席。
我希望我劉慧卿同埋民主黨,可以繼續為香港嘅民主事業作出貢獻。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...