Header Row

[娛樂] Barbie姐廖祉甯宇宙最靚



[轉載/互聯網] 「Barbie姐」廖祉甯宇宙最靚 11月15日

以「寸嘴」出位、一年內玩盡港姐、亞姐的「Barbie姐」廖祉甯,憑無厘頭對答方式,又自稱不愛戴Bra令人留下深刻印象。原來Barbie姐選美背後目的是希望逃離愛情魔掌,跳入另一個世界,並揚言要以「天下第一」靚女姿態成為黃子華接班人,始創性感+Cutie+傻更更自編自演棟篤騷!

要在娛樂圈生存,不同人用不同方法出位,「Barbie姐」廖祉甯憑着「翻版郭可盈」的樣貌參加「香港小姐」和「亞洲小姐」。為求見報,Barbie姐每次現身定必有驚世言論,如自稱靈魂在外星、肉身在地球;又指大髀瘀傷是最新紋身,隨時捽得甩;務求令你目瞪口呆!她說:「之前受感情困擾,整爛咗部Notebook,搞到半年冇得上網,冇人話我知原來我咁受歡迎同咁多人關注,直至我上網 Check番以前嘅新聞同YouTube,我諗如果唔識自己都會覺得呢個人幾乞人憎!」
選港姐為逃情

相信不少人認為Barbie姐是想借選美做踏腳石加入娛樂圈,但她說:「係錯,美麗誤會,唔需要選美,對自己美貌非常有信心同肯定。當初因為情緒問題,好想離開原本生活嘅圈子,跳入一個我唔認識嘅世界。參選港姐係冇諗過加入娛樂圈,但唔知點解有太多人關注我,令我有啲不知所措。」選港姐落敗,幾個月後,Barbie姐捲土重來參選亞姐,但她仍死撐到底:「亞姐面試第一日,正係我準備去婚姻註冊署結婚嘅同一日,如果當時我去咗金鐘註冊,今日大家唔會見到我,總之改變快過變化,應該係改變永遠趕唔上變化。」每次答問題,Barbie姐都會有一大堆理論,因此惹來外間抨擊她「寸嘴」和無厘頭等,更被亞姐評判羅霖、黎燕珊等直斥EQ和操行有待改善,讓她六強止步,Barbie姐似乎憤憤不平:「我同評判相處時間只係台上嘅五分鐘,根本唔知道佢哋從邊度了解我,或者係佢哋口中嘅所謂工作人員,可能以訛傳訛,又可能有人擺咗部監察器喺我身邊,Check吓我每分每秒待人接物嘅細節,每個人嘅標準唔同,但我都好接受長輩(前輩)嘅教導,會好小心用語。」
性感+Cutie+傻

為擺脫「寸嘴」惡名,Barbie改名改變命運,她說:「廖祉甯呢個名太招惹是非,相士話我有五年財運,但入大運前會特別混亂同浮動,佢問我係咪有好多煩惱同是非,後來一一應驗,所以改咗個名好啲。」她並大膽認定行搞笑路線:「有朋友建議我朝住黃子華方向發展,因為我一個人隨時講十幾分鐘嘢,如果加以練習同寫埋稿,講兩個鐘應該冇問題。最近有啲經理人同導演聽完都覺得OK,靚女+性感+Cutie+傻更更,原來都係一個Image(形象)嚟o架!」

Barbie姐的「撒手鐧」還有其33C的驕人身材,早前被人影到玩健身時真空「飛釘」,她坦言不愛戴Bra:「以前做Model時唔知幾時On Call,唔想有條痕,着衫時又好明顯見到個Bra形,影響成件衫嘅效果,所以最好黐乳貼加Nude Bra,咁都出到事業線出嚟。」至於樣貌方面,Barbie姐更自信爆棚地說:「慶幸大家只係專注我『寸嘴』方面,已有數之不盡嘅話題。如關於樣貌方面,美醜好難界定,我覺得自己天生麗質,天下第一!但係咪你心目中鍾意嘅類型,我唔敢代表全部人去答,但係我同愛我嘅人心目中一定係冠軍。」
變面全因瘦身

早前有人爆料指她讀書時面闊、顴位凸出,鼻頭厚肉,與現在有出入,她說:「我瘦咗十幾磅,我兩次選美個樣都有啲唔同,但如果你話咁短時間去做磨骨削面實在太誇張,根本康復唔到!」

對Barbie來說,感情問題可能是致命傷,早前有傳她是已婚參選,但她有點不耐煩說:「之前有人問過我係咪註冊,我答話有好多同名同姓,但冇否認喎!點解話我擘大眼講大話?我冇諗過交代,屋企人同朋友都唔問我私人問題,每次拍拖就會頭昏腦脹,我絕對係屬於盲舂舂同麻木嗰類,以前覺得可以全職戀愛,但似乎唔合乎(做人)原則,依家人生已有另一個方向。(入娛圈?)我會諗點先算加入娛樂圈?呢個圈有幾大?我見有啲明星好似出吓活動、影吓靚相就係知名人士,我唔識條界線,如果有實際界線我先識答。」



YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...