Header Row

[娛樂] 羽翹Ava 唔認整容自誇靚左

羽翹變臉唔認整容 2010年11月13日


[轉載/互聯網] 羽翹昨任歌唱比賽嘉賓,對於被指現時樣貌與出道時不同,她回應說:「嗰張相係我3年前出道拍《出水芙蓉》嘅相,當日仲要落完水,咁3年內靚咗唔同咗都好應該。」

「公司較敏感」
對於鼻樑變高,羽翹說入行時鼻樑都是一樣:「我好多舊相都係咁,不過我都知道我間公司比較敏感o架啦。我亦都好多謝好多網友post番我以前啲相出嚟,證明我個樣差唔多。」問羽翹會否考慮整容?她說:「家整太遲,如果人哋睇到我啲相差好遠就唔好啦,雖然我仲有好多地方唔滿意。」再問羽翹有否被指樣貌越來越似李彩華?她答:「以前讀書好多人都話似。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...