Header Row

[娛樂] Paco名人會 曹格

paco名人會_曹格a


paco名人會_曹格 b


[轉載/Youtube] hkheadlinenews | October 05, 2010

《曹格Sensation世界巡迴演唱會》香港站將於11月20日假亞洲國際博覽館舉­行,自去年跟側田發生打鬥事件後,曹格回歸老家馬來西亞閉關一年,努力改掉壞習慣兼將­失落化為創作靈感努力寫歌,新專輯《曹之在我》及世界巡迴Show同於11月出擊,「­我要做一個以音樂為主,好有Quality同好有Heart嘅演唱會。」事發前一直沒­有想過歌手身份有影響社會能力的曹格說:「我有諗過放棄,為乜啫?但身邊嘅人無放棄我­,更拖住我隻手行返出嚟,做人跌低咗,最緊要識起番身。」說畢,曹格開懷地笑了。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...