Header Row

[娛樂] 郭富城戀戰手波 Megane RS入主成寵兒

城城戀戰手波  Megane RS入主成寵兒 2010-10-21


[轉載/Youtube] 戀上手波 Megane RS城珍藏
眾所周知郭富城是娛樂圈中數一數二的車癡,林寶、拉利多不勝數。能成為城城的最新心頭好,霸佔屋企停車場位的,竟是車價相宜的Renault Megane RS。他迷戀賽車,對Renault早種情意結當然是主因,但現今新一代好的手波車難求,這就是他珍而重之的最大原因。 記者:許維雅攝影:林栢鈞

我試車那日落大雨,跑道已盡濕,當我揸車上手,發現安全性同穩定性原來是這麼高,那一刻我已認定它是一架好車!

嶄新科技×傳統波箱
有機會同城城面對面談車經,最深刻印象是「佢真係好鍾意車!」記者會上滔滔不絕大談賽車生涯、慈善賽及對Megane RS的感覺,雀躍表現如小孩。
對於汽車珍藏的選擇,他跟我談歷史,「每個品牌必定有本身嘅歷史同發展,我收藏嘅車款都希望佢嘅品牌發展係同賽車有密切關係。我咁鍾意Renault呢個品牌,另一原因當然係每次揸佢出賽都有好成績,即使我屋企唔夠車位,得6個,但我已經駛走咗一架,準備放呢部Megane入去好好收藏。」以上內容重點是他覺得6個車位太少,果然是天王,是名副其實的車癡。
他覺得Megane是罕有珍藏,其實還有另一原因,「佢有落場版賽車嘅新科技性能、引擎同避震,不過用傳統手動波箱操控。我鍾意手波係因為要駕馭一架車唔係靠電腦,而係靠自己配合時間轉波。家所有車都係半自動,好難搵到架咁好性能嘅棍波車逼我不停練棍波,唔使令自己揸車越嚟越懶!」

Megane RS250 CUP規格
引擎:1,998cc直四DOHC配Turbo
馬力:250hp/5,500rpm
扭力:340Nm/3,000rpm
傳動:6前速手波
極速:250km/h
售價:$349,000
查詢:2927 3388(Renault HK)


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...