Header Row

[娛樂] 劉德華封街演唱踎低幫女dancer扣鞋

讚阿Sa勇敢 華仔自認戀事低材生 2010年10月18日


[轉載/蘋果日報] 今年是劉德華入行30周年,在娛圈可謂歷盡高低起跌,不過最哄動的莫過於去年被本報獨家踢爆和朱麗倩秘密結婚一事。昨日華仔為新碟封街搞簽名會,被問到曾合作拍戲的蔡卓妍(阿Sa)有否請教他如何處理和陳偉霆公開戀事時,華仔不但大讚兩人勇敢,還直認自己在這方面是低材生。

劉德華昨日在黃埔為新碟「unforgettable」舉行簽唱會,現場有逾千fans圍觀,場面哄動。活動上安排了五位小朋友分別扮演華仔在電影和唱片的打扮,他們的造型十分有趣,逗得華仔哈哈大笑,華仔更發揮慈父本色,彎腰替小朋友整鞋扣,而且更不時替他們抹汗和撥頭髮。

打美白針去疤
談到華仔日前在台灣接受訪問時,承認曾經注射美白針,華仔摸摸鼻子說:「其實我之前都講過好多次,只係冇寫,估唔到家會有人再問,嗰次係我廿幾年前喺台慶表演翻觔斗整傷個鼻,家庭醫生叫我打支針退疤,嗰次之後已經冇再打。」被記者笑指為整容始祖的華仔,問到有否留意近期有不少女藝人疑似整容?華仔笑說:「我唔睇報紙雜誌o架喇,不過我身邊啲朋友個個都好自然。」

「唔識點教佢哋」
對於近日蔡卓妍與陳偉霆公開戀情一事,華仔坦言覺得他們勇敢,問到阿Sa有否向他請教怎樣處理時?華仔說:「冇呀,我相信佢哋係經深思熟慮先會公開,佢哋識得點去處理,我唔識得點教佢哋,我喺呢方面係低材生,總之我希望佢哋幸福。」至於最近有周刊為他澄清太太朱麗倩未有BB一事,華仔尷尬地說:「我知你哋關心我,順其自然喇!我希望大家唔好問,適當時候會講。」
採訪:何慧斯 攝影:仇志德


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...