Header Row

[娛樂] 草蜢事業線勁過周秀娜

草蜢事業線勁過周秀娜 2010-10-08


[轉載/蘋果日報] 草蜢今年入行25周年,三人由幼稚園開始結緣,中學時期組隊玩音樂,經歷時代變遷,今日在舞台上有輝煌成就,草蜢將多年來同甘共苦的點滴刻下筆迹,與大眾分享。他們最難忘當年初踏娛圈時的屋邨生活,今次更翻箱倒槓將兒時珍貴照片公諸同好。

草蜢即將舉行「繼續忘我2010」演唱會,門票賣個滿堂紅之際,三子蔡一智、蔡一傑和蘇志威為讓樂迷深入了解草蜢,同時在本月中左右推出文集《三角演義》,記載他們相識逾40載,加入娛樂圈25年的成長經歷。
草蜢表示多年相處有着非一般的默契,蔡一智說:「我哋三個性格、喜好都唔同,唔知點解可以走埋一齊。」蘇志威說:「本書記載咗我童年回憶,等家新一代睇番我哋以前嘅生活,點搵樂趣。」
三子走在一起逾40個年頭,當中一切甜、酸、苦、辣難以一下子以言語解畫,蔡一傑說:「每件事都難忘、搞笑又好玩。」


慶幸未嘗低潮
草蜢慶幸事業的確未算經歷過低潮,蔡一傑說:「我哋一入行已經攞獎,但到出第三張唱片《ABC》時仲住喺屋邨,當時賺到少少錢,畀啲屋企人搬走,我哋三個就一齊住。」蔡一傑雀躍地說:「以前一出碟啲鄰居就會將喇叭放出門口,播住我哋嘅歌,意思即係『我哋買咗你哋隻碟啦』,回想番呢啲都好開心。」草蜢即場翻看1989年時出版的寫真集,看到當時赤膊擺甫士時即互相評頭品足,蘇志威揶揄蔡一傑:「你咪最叻賣弄肌肉。」蔡一傑即說:「呢啲叫本錢!」
採訪:卓寶花
攝影:陳慧安
髮型:Jacky Ma of headquarters


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...