Header Row

[娛樂] 公主嫁到 結局足本爆 (忽然一周)

公主嫁到奸妃自插死


[忽然一周 第792期]娛樂頂點 足本爆《公主》結局 金家含淚飲毒酒



上周最高有 38點收視的《公主嫁到》,本周進入結局篇,劇情亦由最初胡鬧得啖笑到近日大奸狗陸續現形,連環陷害金家至家無寧日,集集高潮。

周四( 30日)大奸妃惠英紅(韋貴妃)遭鍾嘉欣(四德)踢爆陷害佘詩曼(昭陽)惡行後,惠英紅即發難在眾人面前以髮簪自插而死。

惠英紅遭正法後,金家上下以為從此安享太平,點知一直扮好人的終極大奸狗蔣志光(羅道遠)終於現形,唔單止搞到阿佘要當眾摑奶奶關菊英自保,仲令陳豪(多祿)同阿佘要擊掌離婚,最後金家眾人在刑場含淚飲毒酒身亡。

不過善惡到頭,結局當然係奸人冇好收場,至於一直恨有子孫可以開枝散葉嘅金家,到最後亦兒孫滿堂,皆大歡喜。

相公,我哋來生再續夫妻情。

好,金家精神,喊住嚟,笑住走!

我金多祿忠君愛國,此心可比昭月,死落黃泉,今生無憾。

金家一眾人等在刑場聽候皇上發落,自知難逃一死的陳豪,為保阿嫂李詩韻(小玉)腹中胎兒,懇求皇上對金家其他人等從輕發落,但皇上心意已決,下令賜毒酒給眾人。

28集 30/9(四) 阿佘中毒吐血

雖然阿佘被貶為庶民,惠英紅仍怕有後患,就派人設法暗殺阿佘。殺手在茶中落毒,阿佘飲下中毒身亡。其實阿佘和陳豪做戲俾殺手睇,實行扮死引蛇出洞。



殺手在阿佘的茶中落毒,阿佘將茶飲落肚。


娘子,你點呀,你冇事吖嘛?

我個肚好痛,好辛苦呀!

阿佘飲茶後吐血,殺手以為得逞,實則陳豪和阿佘做戲咁做,引惠英紅落網。

奸妃伏法

一直作惡多端的惠英紅,被鍾嘉欣踢爆奸計,因不忿被皇上賜死,在大殿上向阿佘作大控訴後以髮簪狂插心口自盡。

你為咗掩飾自己惡行,剷除異己,殺害多條人命!

你唔好咁放肆呀,你砌詞誣衊本官,係罪犯欺君 o架!

鍾嘉欣在郭鋒(皇帝)面前,狂數惠英紅惡行,最初惠仍死撐唔肯認,但當鍾拎出證據時,無話可說的惠英紅即發難。


被鍾嘉欣踢爆後,皇帝即下令捉拿惠英紅,但惠快一步用髮簪自殺身亡。


31集 3/10(日) 抄家飲毒酒
皇上有意打造金器贈予吐蕃結邦交,此時陳豪俾老頂蔣志光擺上台,要他負責籌劃此事。其實本身是突厥人的蔣志光,多年前已混入唐朝廷,打算挑撥大唐和其他外族發起戰爭,以收漁人之利。這次叫陳豪運送金器,誰知蔣在運送時,派殺手在吐蕃皇宮引爆炸藥,導致多人傷亡。皇帝為平息吐蕃怒火,下令要捉拿金家一眾人等,在刑場賜飲毒酒。


陳豪和金家眾人將毒酒一飲而盡,陳豪臨死前在刑場外見到阿佘趕到,說了句「娘子,我……」便毒發身亡。


娘子,我……


嗚嗚嗚,多壽!

金多祿,你唔好死呀!

陳豪等人在刑場被判刑,被皇帝軟禁的阿佘趕到,見陳豪身亡,即時哭成淚人。

31集 3/10(日) 阿佘怒摑菊姐

陳豪被皇帝抄家,早先一步知道消息的阿佘趕抵金家,但此時欽差大臣已到並宣讀聖旨。阿佘情急生智,即兜巴摑了奶奶菊姐一巴,更在欽差大臣面前,揚言打奶奶已違媳婦七出之條,跟手要陳豪休自己。陳豪無奈和阿佘三次擊掌以斷夫妻之情。阿佘打奶奶大逆不道,但其實此舉只是權宜之計,避免和金家一併擒獲,自己可以抽身趕去皇帝面前求情。


家嫂,你做乜打我?


惠英紅死後,原本金家喜氣洋洋,忽然聖旨到,眾人正愕然之際,趕到的阿佘更聲都唔聲嚟手就摑咗奶奶菊姐一巴,全部人呆立當場。



我同你解除夫妻名份,禍福之事,絕不株連。

好,絕得好!

答應休妻的陳豪,含淚和阿佘三次擊掌,阿佘從此和金家脫離關係,金家被皇帝抄家,阿佘因此不用被捉拿至監牢。

31集 3/10(日) 陳豪阿佘再婚

奸狗全數盡誅,金家三 pair主角終可眷屬,全人類大唱「齊歡暢、同慶賀」,至於離咗婚的陳豪同阿佘,理所當然行埋再婚。而金家上下一直恨有子孫開枝散葉,最後亦如願以償。阮兆祥和李詩韻更誇張到連生了五個千金。



鍾嘉欣和銀屏(陳法拉)終嫁得有情郎,至於經歷過生死的陳豪和阿佘,亦再度結婚共諧連理。



話明喜劇,結局就梗係要大團圓啦,經歷劫難的金家,最後當然嚟個排排企晒幸福啦!


幾時先俾我生番個慈菇椗呀?

唔係吖,我有女萬事足啦!

結局交代陳豪和阿佘生了個千金,陳法拉和鍾嘉欣大肚,不過最勁都係李詩韻,為金家生了五個女,唔知肚入面嗰個係咪呢!



其實前一集相士卜一卜已經話李詩韻冇仔生,又話陳豪的第二任妻子,才可為他生兒育女,當時眾人不信,更指責他亂噏廿四。

31集 3/10(日) 蔣志光救仔亡

本身係突厥人的蔣志光,一直在大唐做奸細,在密室與同黨傾談殲滅大唐一事時,被馬國明聽到,馬國明上前質問時,身為突厥王子的王浩信(宇文傑)打算殺死馬以除後患,但被蔣阻止。事後王派人暗殺馬國明和陳法拉,蔣志光假裝對付兒子,但卻突然出手與刺客打鬥,最後雙雙身亡。突厥人奸計終被大唐識穿,敗走北方。


佢唔死,只會壞大事。

密室中王浩信發現馬國明,為怕影響大事,即揮劍斬殺他除後患。



主子,今次你放過佢,如果佢要做大唐走狗,我就親手將佢了斷。

王浩信殺馬國明,蔣志光即瞓身相救,更道出二十年前一家以至整條村被唐人滅絕經過,以圖令馬國明歸順突厥。



爹!

國家同個仔,我揀咗我個仔!

蔣志光為救馬國明,最後同刺客攬住死,臨死前終於聽到馬國明嗌咗聲「爹」,蔣志光終可含笑而終。

《公主》演員唔恨攞獎

《公主嫁到》叫好叫座,在暫時毫無競爭對手下,成為年尾台慶頒獎禮大熱,視帝視后幾乎是陳豪和阿佘的囊中物,雖然劇中演員演技備受好評,不過他們也異口同聲話唔恨攞獎,最緊要觀眾睇得開心。



佘詩曼:「我同陳豪合作過幾套劇,今次係最有火花,收視好當然開心,但我覺得演員做好自己每套劇,已經係對觀眾最好嘅回報。」


陳豪:「只要劇集令觀眾睇得開心就夠,唔會太過着重獎項,總之一切平常心啦!喜劇好難控制,唔否認有啲位 over咗,但有啲中咗。」



陳法拉:「唔知自己搞笑可以去到咁癲,對白比較難,好多古文,我都只可以靠死記,最緊要觀眾鍾意呢套劇,辛苦啲都冇所謂。」



監製梅小菁:「陳豪做過好多喜劇,但佢今次特別好。佘詩曼就做到不慍不火,比起上次佢做《絕代商驕》更進步。多謝觀眾支持呢套劇,希望結局收視破紀錄啦。」

撰文:娛樂組






YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...