Header Row

[娛樂] 伍詠薇炮製敏之鹹濕廣告

陳敏之底褲撐伍詠薇 2010年10月10日


[轉載/蘋果日報]
伍詠薇(伍姑娘)昨日到銅鑼灣出席旗下消脂產品的推廣活動,代言人兼契妹陳敏之以超短裙現身示範,伍姑娘老公練海棠則於現場不斷為太太拍照,吸引數十途人圍觀兼攞禮品。伍姑娘透露邀請陳敏之任代言人後銷量大增,她說:「唔只東南亞,連美加都賣得好。其實敏之廣告張相都係我做styling,雖然我心入面係好鹹濕,但佢好相信我。」

性感踩底線
性感拍攝廣告的敏之說:「其實着內褲拍廣告係我底線,但今次真係唔擔心,最緊要係靚。」問到伍姑娘會否因生意好而息影時,她說:「唔會,我都係請咗一年假,之後我要雙向發展。」問到敏之可有興趣入股時,她笑說:「我邊有錢,如果TVB唔收(佣金)就冇所謂呀。」
採訪、攝影:藍文浩


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...