Header Row

[娛樂] 周秀娜床戰林峯零反應



[轉載/Youtube] 周秀娜床戰林峯零反應 2010年10月22日(五)

有意於影圈大展拳腳的周秀娜一改硬朗形象,於電影《抱抱俏佳人》中飾演「被恰」的角色,更與林峯有一場即興加入的床戲!

於新片以清純形象示人的周秀娜,飾演楊千嬅的手下,對於早前傳出不和,二人均異口同聲表示只是宣傳伎倆。問到對千嬅的印象?周秀娜只說:「我哋都係潮州人,相處得好好,拍劇嘅氣氛都好開心。」談到在片中與林峯有激烈床戲,她表示是於煞科後才加的戲份:「導演黃真真覺得我同林峯條線唔夠深刻,佢同我哋商量過,咁我都真係覺得有加戲嘅需要,而且對劇組同對手都有信心。」

首次挑戰床戲的周秀娜指拍前未取得男友同意,又爆林峯聽導演解釋該場戲時聽到「耳都紅晒」,她透露劇組為他們準備紅酒白酒:「有用o架!但拍嗰陣要清場,加上導演幫我哋入戲,所以唔尷尬。(林峯有冇『反應』?)冇,大家都係專業演員。」
婚紗着極唔厭

周秀娜自言與片中角色有點相像:「我個角色係一個好純、對愛情好有憧憬嘅人,即係着起婚紗就會幻想自己結婚嫁人嗰種。我自己都好相信愛情,但唔會盲目囉!我好理性。」曾多次穿婚紗行騷拍廣告,問她會否對「披嫁衣」麻木?她說:「嗰啲只係工作,我會將最開心同最期待嘅心情留番自己結婚嗰陣,結婚生仔係人生階段之一。」她又強調一定不會當第三者:「除非我唔知情啦!但就算係咁,我都會好似戲入面咁,選擇放棄。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...