Header Row

[娛樂] 騎呢髮型 肥谷變菠蘿油

騎呢髮型,肥谷變菠蘿油 2010-10-01


[轉載/蘋果日報]
李克勤、蔣怡及陳法拉等昨晚於又一城出席美髮展,昨日有消息傳出指劉德華造人成功,朱麗倩懷孕3個月,作為華仔好友的克勤,昨日被問到知否該消息時,他避忌回應:「我唔知,真係唔知。」會否向華仔探問?克勤謂:「唔知,一家唔知一家事。」連會否傾湊仔經,克勤都謂不知道,又說:「答一個字都唔好,你哋問我我先知,有機會了解吓先得。」

期待重返無綫
談到有傳何麗全將過檔now,之前還拉攏克勤接受now節目訪問,他謂:「其實嗰日係個朋友請食飯,何麗全之外,阿倫、阿叻、鄺美雲都喺度。」他強調自己沒有電視台合約在身,但很期待可再亮相無綫,可惜不是期待就一定達到。
陳法拉談到被指與黃宗澤在微博傳情,她說:「斷章取義,我同胡杏兒都有玩微博啦,我哋只係正常工作同講嘢。」至於有傳無綫下令藝人勿與陳志雲同場出席活動,法拉說:「冇聽過,我都有關注佢嘅新聞,希望佢順利過到呢關。」
採訪:溫敏芝
攝影:陳俊強


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...