Header Row

[原創] 唉依家啲情侶 - 希媛 aka Haylie



[轉載/Youtube] Kchek852 | October 05, 2010

Add me on facebook: www.facebook.com/kchek852
Facebook Group: K-CHEK'S MUSIK & 希媛 Haylie's Group
K-CHEK YOUTUBE: www.youtube.com/kchek852

希媛 aka Haylie - Spotlight Remix Feat. K-CHEK
Director: SideGuy & Ray Poon
Producer: GC
(Original: Jennifer Hudson -- Spotlight)
(Title idea: Yo Fish)

Haylie Verse:
岩岩識你覺得你幾好玩
識落左先知你好煩
去邊又問 同邊個又問
攪到好忟 你仲係到問
What? / who? / When? / where ?
係咁問點解 Why ? / why ? /
好似我老豆係到問長問短
你估 你係調查員逼我做問卷
幾時先問完 /吾好再兜圈
落一落街就話我去左玩
留係屋企就話我好嬾
困係間房/好似係監倉
對住四堵牆/仲有一床
去到邊都跟 /你好痴身
去廁所都跟 /你都痴根

Chorus:
你知不知
原來我是真的不想這輩子
日日在被你監視/有時只想一個人
原來我是真的不想這輩子
日日在被你監視/有時只想一個人

K-CHEK Verse:
你話你愛我究竟有冇愛過
係我聽錯定係你攪錯左
失蹤幾個鐘 / 究竟去左邊
電話打吾通 / 就話手機冇電
咁咋既大話係我先信
愛情係麻木已經到左癲峰
你估我吾知 /你D衰野
有時咋吾知/ 當睇吾到姐
放你係心中 先會咁心痛
對你既熱度 /吾係三分鐘
分分鐘需要你 /聽我電話
就算聽到你講既係大話
我聽到你把聲都吾算太差
知道你安全咁就得啦
只要你安全咁就得啦

Chorus:
你知不知
原來我是真的不想這輩子
日日在被你監視/有時只想一個人
原來我是真的不想這輩子
日日在被你監視/有時只想一個人

Date: 12 Sep 2010


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...